Articles GRATUÏTS inclosos
Et donem la benvinguda a Royal Queen Seeds. Sí, som nosaltres. Hem canviat una mica. Però és per a millor!
“Si alguna cosa funciona, no ho toquis”.
– M'agrada la tipografia gòtica; és com un personatge del nord, una marca molt antiga que sempre ha estat present. I el fons negre i el lleó; és bona idea que s'estigui fumant un porro. Ben pensat.
— Per què canviar les coses?, podries preguntar-te. M'agraden el to daurat i el lleó. Transmeten una sensació de seguretat, fiabilitat i companyonia. Destaquen fàcilment entre altres bancs de llavors. La forma de 'Queen' em recorda a alguna cosa; no sé per què, però m'encanta aquesta tipografia.
Decidim que havíem d'actualitzar-nos. Va ser un procés increïble, encara que també ens va produir una mica de “vertigen” veure el lluny que hem arribat. Afortunadament, tots hem estat molt units en aquest viatge.
Sabem que canviar resulta difícil al principi. Tots els canvis espanten, i podria fer-te pensar: són les mateixes persones? Ofereixen les mateixes llavors? Puc continuar confiant en ells?
Sí, sí i sí!
És simplement que, en els últims anys, hem anat evolucionant. Molt ràpid. En la vida hi ha moments en els quals les coses s'acceleren. Fases en les quals sorgeixen oportunitats interessants, i cal aprofitar-les. Entre altres fites, ens hem establert als EUA i hem presentat al món les primeres llavors híbrides F1. A més, continuem buscant noves col·laboracions i estem expandint els límits per a desenvolupar genètiques més modernes i avantguardistes. Et recordes de la Tropical Mirage? És una varietat que potencia la creativitat...
El que ens porta aquí de nou: la creativitat. I les oportunitats.
Et presentem el nou Royal Queen Seeds. Molt de gust.
El lleó
El lleó s'estava quedant antiquat. Li tenim molt afecte, per descomptat. Continua estant en el nostre ADN. És holandès, valent, poderós i dinàmic. Pertany a la reialesa, per la qual cosa és intocable i innegociable.
Però ja hi ha massa logos amb lleons.
En un món digital amb centenars de milers de marques, moltes d'elles conegudes a nivell mundial, hi ha milers de lleons. Fes la prova i busca'ls. Encara que el nostre és únic, sempre ens va semblar una mica estrany. Massa feroç, tal vegada? I pensem, per què no ho canviem una mica?
Però com?
Decidim emfatitzar-ho una mica més, i en lloc de centrar-nos en el seu cos, ho vam fer al seu cap, per a poder veure millor la seva expressió.
El nou lleó és fort. També és pacient i savi. És valent, però alhora amable i pròxim. Però el més important és que és fàcilment recognoscible. I, sobretot, és únic.
Donar-li vida va ser tot un repte. Vam haver d'imaginar-ho des de zero. Moltes de les opcions eren molt boniques, però massa feroces, massa casuals, o massa serioses o distants. Necessitàvem centrar-nos en la seva expressió. Més pacient. Més calmat. Ja no tan jove. Encara audaç i ràpid, però més madur i respectuós. En general, un aliat en el procés de madurar.
La tipografia
Amb la tipografia vam tenir un problema. Saps per què t'agrada tant la paraula “Queen”? Podria resultar-te familiar per un motiu en concret. El terme “Queen” estava ressaltat sense raó aparent. Però “Royal” i “Seeds” són igual d'importants. Ningú ens coneix només com “Queen”. Faltava equilibri.
A més, la tipografia (preciosa i elegant) transmetia experiència, però d'una manera una miqueta freda. No resultava equilibrada ni natural, i donava sensació de llunyania.
A l'hora de triar un nou tipus de lletra per al logo, vam voler emfatitzar el caràcter ecològic del producte, el nostre entorn i el nostre dia a dia: buscàvem una tipografia de pes que resultés divertida i fàcil d'identificar, més sòlida i més visible, i que ens proporcionés noves maneres de connectar-nos.
Aquesta tipografia també s'utilitzarà en la web i en les nostres comunicacions. Ens ajudarà a destacar l'important d'una manera natural, funcional i moderna.
RQS: De tornada als orígens
Molts de vosaltres també ens coneixeu com RQS. Ho entenem. Royal Queen Seeds és un nom llarg per a escriure'l (i per a pronunciar-lo). Usar sol “Royal” no aclareix molt les coses, i a més es perd la nostra essència: “Seeds”.
Per això, com ja vam fer en el passat, hem buscat un disseny per a “RQS” que resumís el nostre nom i ens permetés emprar-lo en missatges curts.
Però en fer-ho, ens vam adonar d'una cosa. L'espai dins de la Q i el rabillo ens recordaven a alguna cosa. És el nucli de la lletra, del nom i també de la nostra essència. La Q conté una llavor. Perfecte, no? T'havies adonat? Vaig donar la veritat!
Els colors
Ah, sí, els colors. Encara que recognoscibles, també va ser bastant difícil treballar amb ells. És possible que hagis notat que criden molt l'atenció però al mateix temps esgoten la vista. I a més d'aquests motius tècnics, transmetien (a crits) un missatge que ja no ens representava.
El color és molt important. Pensa en la teva roba, en les parets de la teva casa, en el teu cotxe o en els tons de les teves pel·lícules favorites.
Cada color ens diu alguna cosa: la seva saturació, el seu matís i la combinació de tots dos comuniquen un missatge.
Decidim que, a més del logo i la tipografia, també volíem canviar els colors. I com hauràs notat, ho hem fet. Hem triat uns colors més bàsics, més pròxims als tons naturals, que aporten una sensació de calma i serenitat; i sobretot, combinen molt bé!
Un nou món ple de possibilitats acaba d'obrir-se davant els nostres ulls. Ja estem pensant en com els usarem: en l'embalatge, en la nostra web, en les xarxes socials, i en el nostre marxandatge!
Estem desitjant crear una nova línia de roba i compartir-la amb tu, a més de tot el que prepararem en els pròxims mesos!
El missatge
Des del principi, el nostre objectiu ha estat aprendre i compartir la nostra experiència amb la nostra comunitat. Conrear qualsevol planta a partir de llavors no és fàcil (encara que amb la informació i els consells adequats ho sembla).
Sent positius i audaços, la nostra aspiració sempre ha estat “Keep on Growing”. Per a adquirir uns coneixements més amplis i convertir a poc a poc als novençans en experts. Bàsicament, el simple recordatori de “Keep on Growing” condueix naturalment a una evolució personal.
Fa uns anys vam introduir “Growing Together” com a eslògan alternatiu. Va ser un següent pas molt emocional en la nostra relació. Sentim que estàvem aprenent de la nostra comunitat, de la mateixa forma que tu has après de nosaltres.
En l'actualitat, quan el món del cànnabis que ens envolta es transforma tan ràpid i tot és molt emocionant, sentim que necessitem evolucionar. La transició a aquesta nova imatge és una oportunitat per a continuar avançant. De manera activa. Junts. Amb més ganes. Més alt. Entens les implicacions? Estàs amb nosaltres?
Un apunt sobre els embalatges
Com et pots imaginar, canviar d'una marca ja establerta a una nova imatge és un procés que requereix temps. És possible que continuïs trobant-te amb el nostre antic logo, però no et preocupis, som nosaltres. Per a garantir la sostenibilitat d'aquest canvi (un valor fonamental per a nosaltres), continuarem utilitzant els nostres envasos actuals fins que s'esgotin, abans d'adoptar per complet la nova imatge de la marca.
Però això no significa que les llavors siguin velles! És simplement la conseqüència d'una decisió estratègica derivada d'una compra a granel. Estem compromesos a minimitzar el desaprofitament i a tenir en compte el medi ambient, i tirar uns envasos perfectament utilitzables va en contra d'aquesta filosofia.
Des del nostre origen fins avui, “nosaltres” anem en primer lloc
El més emocionant ha estat recórrer junts aquest camí. Però encara queda molt per fer. Encara hem de desenvolupar més la nostra societat i ajudar al fet que tots els conreadors estiguin millor informats, siguin sostenibles i autosuficients. Necessitem persones apassionades i capacitades que ens ajudin a difondre aquest missatge, perquè tots puguem créixer més del que crèiem possible.