Ho tenies tot preparat, fins a l'últim detall. Tenies la teva herba, els teus snacks favorits i aigua fresca. També la teva roba més còmoda i aquest lloc agradable de la teva casa esperant-te, tot llest per a posar-te la teva música favorita, una pel·lícula o un vídeo de YouTube. Però després d'encendre-ho, no és el que esperaves. Fins i tot notes com una esgarrifança recorre el teu cos. No. És més suau del que esperaves i és una cosa frustrant. Si la qualitat de la teva herba és inferior o la teva tolerància està pels núvols, t'ensenyem 7 maneres d'augmentar la intensitat del teu cec.

7 maneres d'augmentar la intensitat del teu

1. TRIA SÀVIAMENT LA TEVA VARIETAT

Amb sort, tindràs una bona font per a aconseguir la teva herba. Una cosa que serà més fàcil si ho fas de manera legal a través d'un dispensari o un club de cànnabis on vius. Si en la teva zona les opcions són limitades, almenys seria interessant que fos possible saber el nom de la varietat que t'ofereixen.

Això és suficient perquè puguis buscar la varietat en la nostra web i accedir a una sèrie de consells generals. Aquí també pots aprendre sobre els efectes de cada varietat segons el seu perfil fitoquímic únic, inclosos els cannabinoids i terpens dominants. La variació de les proporcions d'aquestes molècules pot induir des d'un "subidón" suau i lleuger fins a un profund "colocón" corporal. Per descomptat, tot això variarà depenent de qui hagi conreat aquesta varietat i de quines llavors. El millor que pots fer és experimentar fins que trobis la varietat que et proporcioni les sensacions que desitges.

2. EMMAGATZEMA BÉ LA TEVA HERBA

Ja tens la marihuana a casa, on la guardaràs? Si utilitzes un recipient de plàstic o la pròpia bosseta en la qual es va ficar l'herba, això podria espatllar la seva potència. El plàstic pot comportar una càrrega elèctrica, amb el que podria fregir els tricomes rics en THC de la teva herba. Evita-ho amb un flascó de vidre o d'acer.

Hi ha alguns que tenen controls d'humitat incorporat, uns altres vénen amb bosses extraïbles per a controlar-la. Si no en tens, una solució senzilla per a curar l'herba és deixar una pela de taronja, llimona o llima segellada amb l'herba durant 2 o 3 hores. Això evitarà que es torni seca, es desfaci o que sigui menys potent. Es recomana un lloc fosc i fresc per a preservar la qualitat de les nostres reserves personals.

EMMAGATZEMA BÉ LA TEVA HERBA

3. CANVIA LA TEVA RUTINA

Tens unes bones provisions i et preocupes per la seva cura. Però, per què tens la sensació que el seu rendiment està disminuint? Per definició, tot en excés és dolent. Si estàs fumant molta herba, pot ser un inconvenient. Mentre el teu cos s'ajusta per a tenir més cannabinoids en l'organisme, la teva tolerància augmenta.

Fes-li un volt a com pots canviar el teu consum de cànnabis. Fumes a primera hora del matí? Intenta esperar fins a la nit, o almenys fins a les 4:20pm. Fuma més d'hora si ho fas massa de nit. Evita fumar amb cada menjar. Revisa quan fumes i veuràs com pots agafar al teu cervell desprevingut si canvies una mica l'horari.

4. CANVIA ELS TEUS MÈTODES

També pots ajustar la forma en la qual et col·loques. A molts els agrada fer-ho fumant, però l'experiència pot ser diferent si provem altres mètodes. Potser prefereixes la sensació d'un "subidón" després d'una sessió de vapeig o després de donar-li unes calades al bong. Però pot ser que no t'agradi, tot dependrà de la constitució de cada persona.

Pots evitar usar els teus pulmons provant amb comestibles. En general, els comestibles i els dabs es consideren dos dels productes de cànnabis més potents. Però sempre amb precaució.

Vaporizadores Royal Queen Seeds

5. ALIMENTA'T DE MANERA CORRECTA

Hi ha un gran nombre d'acompanyaments molt plaents que augmentaran l'impacte de la marihuana. Una simple tassa de te negre o verd conté catequina, un antioxidant que actua sobre els receptors CB1 del cervell. Això ajudarà al fet que augmentin els efectes dels cannabinoids de forma més eficient.

La xocolata negra té un efecte similar quan conté un 72% o més de cacau. No actuarà només com a antioxidant, sinó que reduirà la descomposició de la anandamida, el compost químic del cervell que deriva de la paraula sànscrita "ananda" (felicitat interna). Això mantindrà la durada del subidón.

Els aliments rics en àcids grassos omega-3 també sintetitzaran de manera eficaç els endocannabinoids i els receptors cannabinoids. A més, busca aliments amb terpens, com pot ser el mircè, estimulant del THC o el pinè d'alta potència. El pinè el podem trobar en la sàlvia, farigola i altres herbes. El mircè en el mango, el bròcoli i les nous. Si tot això falla, un multivitamínic es convertirà en una gran opció, i a més millora l'absorció cel·lular i el flux del sistema circulatori. Una cosa molt útil per a la circulació del THC.

6. EXERCICI

Revisa com de sans són els teus hàbits en general. Pots modificar la teva dieta per a millorar la qualitat dels teus "subidones". El greix corporal és el lloc on el THC s'absorbeix i emmagatzema. A vegades el seu alliberament pot ser lent, disminuint la qualitat del "colocón". Així que una dieta i una rutina d'exercici que redueixi la quantitat total de greix corporal sempre és recomanable.

Això pot significar el pas del gelat a l'esmentada xocolata negra. L'exercici també és molt important. No sols és bo per a la salut en general, els estudis apunten al fet que afecta el cervell de manera similar al cànnabis. No sols eleva l'estat d'ànim, també pot desencadenar l'alliberament de THC del greix corporal emmagatzemat. Un estudi de 2013 de la revista Drug and Alcohol Dependence va revelar que una sessió de cardio augmenta els nivells del THC en sang en un 15%.

EXERCICI

7. DÓNA-LI UN DESCANS A LA TEVA TOLERÀNCIA

Si has provat tot això i no aconsegueixes col·locar-te, ho sentim. Has optimitzat tot el que està al teu abast per a intensificar el teu "subidón" però no funciona. Hauries de començar a considerar per què estàs buscant un "colocón". El cànnabis pot millorar la nostra vida en moltes formes, però no resoldrà un problema emocional. Sigues honest amb tu mateix sobre els teus nivells de consum. Si t'has passat, potser la sobreexposició al cànnabis està creant un resultat menor.

Està bé prendre's un descans de tolerància al cànnabis. Prova si pots estar un mes o varis sense consumir cànnabis. Com més temps ho deixis, més fort serà el teu pròxim "colocón". S'estima que es necessita un mes perquè els cannabinoids abandonin completament el teu organisme. Si trencar la tolerància no et convenç, busca ajuda per a superar-ho. Observa com és la teva vida sense herba. Si trobes un lloc responsable per a ella en la teva vida, torna i aconseguiràs un "subidón" més fort que mai.

Tens 18 anys o més?

El contingut de RoyalQueenSeeds.cat és únicament apte per a adults i està reservat per a majors d'edat.

Assegura't de conèixer les lleis del teu país.

En clickar a ENTRAR, confirmes
que tens
18 anys o més.