Configuració de cookies

We are requesting your permission to use your data for the reasons stated below:

Functional cookies

Functional cookies help our website to function optimally and allow us to personalise certain features.

Preference cookies

Preference cookies allow us to remember information that influences the way our website looks, including your preferred language based on your region.

Analytical cookies

Analytical cookies give us insights into website traffic and customer behaviour, including how many people visit our site, how long they browse for, and which parts of our site they visit.

What are cookies?

Cookies are small pieces of data from a particular website that get stored on a user’s computer while they’re surfing the internet. Cookies have several different functions. Some of them track browser activity that enables businesses to deliver targeted advertisements. Other cookies serve to remember user login details to different websites to make jumping on social media, or other sites, a more fluid process. Because each cookie has its own unique ID, these pieces of data allow website owners to measure the unique traffic coming into their site.

Why do we use cookies?

Cookies come in handy when you visit our website. They ensure you stay logged in, that you can shop safely, and that the items you add to your cart stay there before you make a purchase. But cookies also help us. The data they provide allow us to improve our website and enable us to present you with targeted advertisements that are compatible with your interests.

What kind of cookies do we use?

Functional cookies

Functional cookies help our website to function optimally and allow us to personalise certain features.

Preference cookies

Preference cookies allow us to remember information that influences the way our website looks, including your preferred language based on your region.

Analytical cookies

Analytical cookies give us insights into website traffic and customer behaviour, including how many people visit our site, how long they browse for, and which parts of our site they visit.

How can I disable or delete cookies?

Not a fan of cookies? No worries. You can disable them (with the exception of necessary cookies) in your browser settings. However, blocking cookies may impact your browsing experience and prevent you from enjoying all of the technical features of our site.

Política de Privacitat

Amb la finalitat de proporcionar un espai en línia segur i garantir la protecció de dades, complim estrictament amb tots els requisits legals. En aquesta declaració de privadesa, oferim informació relacionada amb la forma i la finalitat de la nostra recopilació de dades, mesures de seguretat, períodes de retenció i dades de contacte.


COMPANY NAME: SNORKEL SPAIN, SL (hereinafter ROYAL QUEEN SEEDS)

C/ Vilar d'Abdelà, 5 (nave 1) CP: 08170 de Montornès del Vallès

+34 937 379 846

[email protected]


The present Privacy Policy sets out the terms on which we will treat personal data at ROYAL QUEEN SEEDS; this includes any personal data collected through our website https://www.royalqueenseeds.com/ as well as any other data we process in the course of our business activities.

ROYAL QUEEN SEEDS collects the following personal data for the purposes listed below:

SECCIÓ 1 - DADES PERSONALS QUE RECOPILEM

1.1 Compte

Les compres es duen a terme únicament a través d'un compte personal. Com a part del procés de compravenda, quan creguis un compte o adquireixes un producte de la nostra tenda, recopilem la següent informació personal:

  • Nom i cognoms
  • Domicilio i adreça de facturació
  • Número de telèfon
  • Sexe
  • Adreça IP
  • Correu electrònic
  • Data de naixement

Aquestes dades són necessàries per realitzar el lliurament. Addicionalment, quan navegues per la nostra tenda, rebem de forma automàtica l'adreça del protocol d'internet (IP) del teu ordinador. Basant-nos en aquesta informació, podem optimitzar la teva experiència i protegir simultàniament el nostre espai en línia.

Finalitat de la recopilació de dades

Recopilem i emmagatzemem dades relacionades amb la teva compta amb les següents finalitats:

a. Complir amb les nostres obligacions derivades de qualsevol contracte entre tu i nosaltres, i per facilitar-te informació, productes i serveis que ens sol·licitis;

b. Configurar, administrar i posar-nos en contacte amb tu en relació al teu compte i comandes;

c. Dur a terme recerques i anàlisis de mercat;

d. Confirmar la teva edat i identitat, i identificar i prevenir fraus.

1.2 Newsletters

Amb el teu permís explícit, podem enviar-te butlletins informatius sobre la nostra tenda, productes nous i altres actualitzacions. Els butlletins s'envien sobre la base d'un consentiment exprés. En relació amb els butlletins informatius, es recopilen les següents dades:

  • Nom i cognomeno
  • Sexe

We do not need to know the sex of the person in order to send the newsletter (data minimisation: by law we must ask for data that is strictly necessary to provide the service, and in this case knowing the sex is not necessary to send the newsletter).

  • Correu electrònic

Finalitat de la recopilació de dades

Les dades recopilades s'utilitzen per:

a. Personalitzar els nostres correus electrónics, incloent-hi el teu nom i sexe per proporcionar un contingut específic al teu gènere;

(b) provide gender-specific content.

Pots retirar el teu consentiment a qualsevol moment a través de l'enllaç proporcionat en el butlletí o per mitjà de les dades de contacte de la secció 2.

1.3 Servei d'atenció al client

Amb la finalitat d'oferir una assistència adequada, el nostre equip del servei d'atenció al client té accés a informació relacionada amb el teu compte. Per tant, l'assistència proporcionada serà altament eficaç i agradable. La informació proporcionada en el formulari de contacte és utilitzada per part del nostre proveïdor de CRM, SuperOffice. Únicament utilitzem les teves dades per respondre al teu missatge.

SECCIÓ 2 - CONSENTIMENT

Quan ens proporciones les teves dades personals per completar una transacció, verificar la teva targeta de crèdit, efectuar una comanda, organitzar un enviament o retornar una compra, assumim que acceptes la recopilació d'aquesta informació per la nostra banda per utilitzar-la únicament a aquest efecte específic. Si necessitem informació personal per un altre motiu, com a raons de màrqueting, et demanarem directament el teu consentiment exprés, o et proporcionarem una oportunitat per dir que no.

2.1 Com es retira el consentiment?

Si canvies de semblar, pots retirar el teu consentiment perquè ens posem en contacte amb tu amb la finalitat de recopilar, utilitzar o divulgar les teves dades, a qualsevol moment, posant-te en contacte amo nosaltres a través de: [email protected]

SECCIÓ 3 - DIVULGACIÓ DE DADES

Podemos divulgar la teva informació personal si estem obligats a fer-ho per llei, o si infringeixes els nostres Termes de Servei.

SECCIÓ 4 - QUANT TEMPS CONSERVEM LES TEVES DADES?

Per a Royal Queen Seeds és molt important ser minuciós amb les dades. Per tant, no conservarem les teves dades més temps del necessari per a les finalitats establertes en aquesta Política. Existeixen diferents períodes de retenció per a diferents tipus de dades, però el període més llarg de temps que conservem qualsevol dada personal és de 10 anys.

4.1 Informació del compte

Les dades relacionades amb els comptes seguiran vigents mentre el consumidor estigui en possessió d'un compte. Per tant, aquesta informació romandrà documentada mentre existeixi aquest compte. Quan els nostres clients tanquen un compte, les dades relacionades amb ella s'eliminen dins d'un termini raonable de temps. Tota sol·licitud relativa a la inspecció o correcció de dades personals emmagatzemades, o a l'eliminació d'un compte, es pot enviar a: [email protected]

4.2 Newsletters

El consentiment en relació amb les newsletters, i les dades associades, seguirà sent pertinent mentre els nostres clients estiguin registrats per rebre aquests butlletins. No obstant això, duem a terme una comprovació de forma periòdica (cada mes). Els clients registrats (i la seva informació personal) seran eliminats quan no responguin a les nostres peticions. A més, la nostra newsletter compta amb una funció de baixa voluntària. Els consumidors poden retirar el seu consentiment a través d'aquesta funció.

SECCIÓ 5 - COOKIES

Les cookies són uns petits arxius d'informació que notifiquen al teu ordinador d'interaccions anteriors amb la nostra pàgina web. Aquestes cookies s'emmagatzemen en el teu disc dur, no a la nostra web. Bàsicament, quan utilitzes la nostra web, el teu ordinador ens mostra els seus cookies, informant la nostra pàgina que ho has usat abans. Això permet que la nostra web funcioni amb més rapidesa i que recordi aspectes relacionats amb les teves visites anteriors (per exemple, el teu nom d'usuari), perquè et resulti més còmoda. En Royal Queen Seeds, utilitzem dos tipus de cookies: funcionals i analítiques.

5.1 Cookies funcionals

Les cookies funcionals s'utilitzen per millorar la teva experiència en línia. Aquestes cookies, entre altres coses, realitzen un seguiment del que es s'afegeix al carret de la compra. L'ús d'aquestes cookies no necessita autorització prèvia.

5.2 Cookies analítiques

Les cookies analítiques s'utilitzen per dur a terme recerques i anàlisis de mercat. Les dades recopilades amb aquestes cookies analítiques són anònims, convertint-se en inservibles per a tercers. L'ús d'aquestes cookies no necessita autorització prèvia.

SECCIÓ 6 - SERVEIS DE TERCERS

Els serveis de tercers són necessaris per poder completar les transaccions i dur a terme els nostres serveis. En general, els tercers proveïdors que utilitzem únicament recopilen, utilitzen i divulguen les teves dades en la mesura del necessari per poder dur a terme els serveis que ens proporcionen.

No obstant això, algunes terceres parteixes proveïdores de serveis, com a passarel·les de pagament i altres processadors de transaccions financeres, compten amb les seves pròpies polítiques de privadesa pel que fa a la informació que hem de proporcionar-los per a les transaccions relacionades amb les teves compres.

En el cas d'aquests proveïdors, et recomanem que llegeixis les seves polítiques de privadesa, de manera que sàpigues com es gestionaran les teves dades personals.

Certs proveïdors podrien estar situats o tenir instal·lacions situades en una jurisdicció diferent a la teva i a la nostra. Per tant, si decideixes continuar amb una transacció que impliqui els serveis d'un tercer, les teves dades podrien quedar sotmesos a les lleis de la jurisdicció en què es trobi aquest proveïdor de serveis.

Una vegada que abandones la web de la nostra tenda, o ets redirigit a una web o aplicació de tercers, ja no et regeixes per aquesta Política de Privadesa ni pels Termes del Servei de la nostra web.

Servei d'anàlisi web (dades anonimitzades)

En aquesta pàgina web, hem integrat un component d'un servei d'anàlisi web (amb la funció anonimitzadora). L'anàlisi web es pot definir com la recopilació, apilament i anàlisi de dades sobre el comportament dels visitants de les pàgines web. Un servei d'anàlisi web recopila, entre altres coses, dades sobre la web des de la qual arriba una persona (denominada referrer), quina subpágina ha visitat, i amb quina freqüència i durant quant temps ha visitat una subpágina. L'analítica web s'utilitza principalment per a l'optimització d'una pàgina web i per dur a terme una anàlisi de costos i beneficis de la publicitat en internet.

Servei de missatgeria

Amb la finalitat d'efectuar els lliuraments, fem ús d'un servei de missatgeria. Aquest servei de missatgeria realitza l'enviament entre la nostra empresa i l'adreça del consumidor. Per facilitar aquesta logística, l'empresa necessita accedir al nom i domicili del consumidor.

Serveis d'enviament de correus electrónics

En Royal Queen Seeds, utilitzem un proveïdor de serveis postals extern per enviar la nostra newsletter. Aquest proveïdor té accés limitat a la informació del compte relacionat amb el consentiment de participació (p. ex. correu electrònic).

Servei de màrqueting

Royal Queen Seeds compta amb el suport d'una empresa especialitzada en activitats de màrqueting i comunicació. El seu accés a les dades personals és molt limitat, i en la seva major part, anonimizado.

Serveis de pagament

En Royal Queen Seeds, utilitzem serveis de pagament externs per completar les transaccions comercials (per exemple, pagaments amb targeta de crèdit).

SECCIÓ 7 - SEGURETAT

Amb la finalitat de protegir la teva informació personal, prenem les precaucions necessàries i adoptem les millors pràctiques del sector per garantir que no es perdi, abusi, accedeixi, divulgui, alteri o destrueixi aquesta informació.

Si ens proporciones les dades de la teva targeta de crèdit, aquesta informació serà encriptada mitjançant tecnologia de capa de ports segurs (SSL) i emmagatzemada amb una clau de xifrat AES-256. Encara que cap mètode de transmissió ni d'emmagatzematge electrònic a través d'internet és 100% segur, complim amb tots els requisits PCI-*DSS i implementem altres estàndards addicionals generalment acceptats en el sector. Tota informació relacionada amb el compte està protegida amb el mètode hashing. Aquest mètode transforma la informació en un hash i, com a resultat, la informació confidencial queda protegida i és invisible fins i tot per a nosaltres. A més, les nostres bases de dades estan excepcionalment protegides contra persones no autoritzades, i el seu accés és únicament possible mitjançant adreces IP aprovades (p. ex., a la seu de Royal Queen Seeds). Altres intents i adreces són rebutjats a tot moment.

A més, les dades s'han anonimitzat al màxim possible, per la qual cosa no es poden vincular a un consumidor en particular. Amb aquestes dades, no obstant això, podem realitzar recerques i anàlisis de mercat. És més, els tercers interessats (per exemple, el servei d'enviament de correus electrónics) són investigats abans d'iniciar la col·laboració, compleixen amb el GDPR, i se'ls proporciona un acord de processador de dades. Dins de Royal Queen Seeds, als empleats se'ls assigna diferents permisos d'accés. Un permís específic proporciona accés únicament a la informació estrictament necessària per realitzar una tasca. Les mesures de seguretat digital estan subjectes a canvis i han de complir amb determinats requisits que garanteixin la seguretat dels clients en línia. Pel que en Royal Queen Seeds, hem nomenat a un responsable de seguretat la funció de la qual consisteix, en part, a comprovar i millorar de forma periòdica les mesures de seguretat (quan sigui necessari).

SECCIÓ 8 - CANVIS EN AQUESTA POLÍTICA DE PRIVACITAT

Ens reservem el dret a modificar la present Política de Privadesa a qualsevol moment, per la qual cosa hauràs de revisar-la amb freqüència. Tot canvi i aclariment entrarà en vigor immediatament després de la seva publicació a la pàgina web. Si efectuem canvis materials en aquesta política, et notificarem sobre la seva actualització perquè puguis estar al corrent de quina informació recopilem, com la usem i sota quines circumstàncies la utilitzem i/o divulguem, en el que cas que hi hagi canvis.

SECCIÓ 9 - INFORMACIÓ DE CONTACTE

  • Pots posar-te en contacte amb nosaltres:
  • Electrònicament, enviant un correu a: [email protected]
  • Per telèfon: +34 937 379 846
  • Delete personal data;
  • File a complaint or a writ for the protection of your rights before the Spanish Data Protection Agency;
  • Be notified of any security incident that may affect your rights;
  • Limitation of processing;
  • Portability.

Atenció al client - Contacte

FAQ | Preguntes freqüents

Escull una categoria

Comanda Online

Són legals al meu país, els vostres productes?

Encara que fem enviaments al vostre país, no podem oferir informació sobre la situació legal que hi tenen els nostres productes. Com que fem enviament a molts països, ens és totalment impossible fer un seguiment de què és legal en cada país, és responsabilitat vostra informar-vos sobre la legislació i els reglaments locals abans de fer-nos cap comanda. Lamentablement no podem ser considerats responsables si el vostre paquet és retingut a la duana.

Com puc fer una comanda?

Per fer una comanda mitjançant la nostra botiga web haureu d'obrir un compte. Només cal que mireu i seleccioneu els productes que voleu comprar. Afegiu-los al carretó de la compra amb el botó “Afegir a la bossa” i indiqueu les quantitats quan calgui. Feu clic a “Confirmar” quan acabeu de seleccionar tots els productes. A continuació, només cal seguir les instruccions de la pàgina de pagaments.

Podeu estar segurs que només fem servir mètodes de pagament segurs i que comprovem regularment els nostres sistemes per estar segurs que compleixen els requisits més exigents del sector. A més, com que valorem la vostra privacitat, la major part dels pagaments en línia seran anònims. El nom “Royal Queen Seeds” no apareixerà mai als extractes bancaris.

Quan rebem el pagament us enviarem un missatge de confirmació per correu electrònic. Aquest missatge conté el vostre número de comanda; si us plau, feu-lo servir en totes les comunicacions amb nosaltres.

Hi ha un mínim de compra?

La compra mínima per poder fer una comanda és de 25,00€ (IVA i enviament no inclosos).

Puc modificar una comanda ja existent?

A causa de la rapidesa amb què enviem els paquets, és difícil que pugueu modificar la vostra comanda un cop s'ha rebut el pagament. Comencem a tramitar les comandes de seguida que el nostre sistema accepta el pagament.

Si heu de posar-vos en contacte amb el servei d'assistència al client en relació amb la vostra comanda, feu-ho com abans millor per evitar complicacions. Farem el que podrem per adaptar-nos als vostres desitjos però no garantim que sigui possible.

Puc duplicar una comanda anterior?

És clar! Si inicieu sessió al vostre compte i aneu a la secció "Historial de comandes" podreu repetir qualsevol comanda anterior que ens hàgiu fet. Només heu de prémer el botó “Repetir comanda” que hi ha al costat de cada comanda i anireu directament a la pàgina de pagament. En aquesta fase encara podreu afegir productes a la comanda o pagar directament.

Com puc cancel·lar la meva comanda?

Per cancel·lar una comanda que heu fet, només cal que ens ho demaneu mitjançant el formulari de la nostra pàgina Contacte. Incloeu la vostra adreça de correu electrònic i número de comanda perquè ho puguem processar ràpidament. També podeu fer servir aquest sistema si voleu modificar la comanda o canviar de mètode de pagament.

Tingueu en compte que, en tots dos casos, les comandes només es poden modificar o cancel·lar mentre encara les tenim nosaltres; un cop enviades, no es poden modificar ni cancel·lar.

Pagament

Quin nom d'empresa apareixerà al meu compte de targeta de crèdit o al banc

Royal Queen Seeds no apareixerà a l'extracte de la vostra targeta de crèdit ni de la vostra operació bancària. Tots els càrrecs es mostraran amb el nom comercial:

Snorkel Spain

Com puc pagar la meva comanda?

A la botiga de Royal Queen Seeds hi ha diverses opcions de pagament:

  • Visa i Mastercard
  • Transferència bancària
  • BitCoin

Les instruccions per completar cada tipus de pagament es proporcionen després de triar el mètode de pagament preferit en el moment del pagament. Seguiu aquestes instruccions amb cura..

Com pagar amb targeta de crèdit

Podeu pagar la vostra comanda amb targeta de crèdit. Només heu d'introduir el vostre número de targeta, la data de caducitat de la targeta i el codi de seguretat de 3 dígits que hi ha al revers de la targeta. Si el pagament es realitza correctament, podreu començar a processar la comanda de seguida.

Tingueu en compte que no podem processar targetes de prepagament.

Recentment tant VISA com MasterCard han introduït un servei nou que requereix que indiqueu un codi o contrasenya addicional per confirmar la vostra identitat. Si encara no teniu codi o contrasenya per a la vostra targeta, poseu-vos en contacte amb el proveïdor de la vostra targeta per obtenir més informació, o consulteu les pàgines següents:

Per Verified by Visa, feu clic aquí

Per Mastercard Secure, feu clic aquí

El càrreg a la tarja de crèdit serà a nom de SLU

 

Com pagar fent una transferència bancària?

Quan triïs transferència bancaria com a forma de pagament les dades del nostre banc en pantalla.

Assegura't d'introduir el número de comanda com a referència per poder associar el pagament amb la teva comanda.

Com puc pagar amb BitCoins?

També acceptem Bitcoin com a mètode de pagament. Seguiu les instruccions de l'enllaç següent per utilitzar aquesta opció.

Paragament en BitCoins

Puc pagar amb Paypal?

Ho sentim, però no podem acceptar pagaments des de comptes de Paypal. La política de PayPal envers els productes que venem els impedeix oferir el seu mètode de pagament a la nostra botiga web.

Tot i això, estem convençuts que oferim alguna opció de pagament que us anirà bé, com ara: targeta de dèbit/crèdit, iDEAL, transferència bancària, Direct E-banking, i BitCoins.

Puc pagar amb un xec?

No, no acceptem xecs de cap mena. A Royal Queen Seeds també acceptem diferents mètodes de pagament, inclosos targeta de crèdit/debit, iDEAL (Bèlgica i Holanda), transferència bancària, Direct E-banking i BitCoin. Si necessiteu més informació sobre aquests mètodes de pagament, consulteu la resta de seccions de les preguntes més freqüents.

Puc pagar amb un gir?

Actualment no podem acceptar girs com a mètode de pagament. Podeu triar enviar-nos els diners en metàl·lic. Consulteu la secció ‘Com pagar amb diners en metàl·lic en un sobre' de les preguntes més freqüents, si us plau.

Accepteu pagaments en metàl·lic en el moment del lliurament?

Ho sentim, però actualment no oferim l'opció de pagar la comanda en el moment de rebre el paquet.

Puc rebre un val de descompte?

Royal Queen Seeds sempre intenta oferir els millors preus en tot el seu catàleg.

Pots deixar un comentari d'algun dels productes que heu adquirit us pot fer guanyar un val de descompte del 10%.

Enviament i entregues

Puc fer un seguiment del meu paquet?

Us oferim la possibilitat de fer un seguiment del vostre paquet si trieu que us enviem la comanda amb UPS, però aquest servei no està disponible a tots els destins. Com que és un servei addicional que oferim, requereix pagar un suplement. Recomanem triar aquesta opció si voleu fer un seguiment del paquet i tenir informació sobre el lliurament.

Si no trieu aquesta opció, la comanda s'enviarà amb l'agència postal nacional PostNL i no podreu fer-ne el seguiment. Les comandes fetes des dels Països Baixos acostumen a arribar l'endemà, sempre que la feu abans de les 14:00h. Els enviaments dins de la UE acostumen a durar fins a 5 dies laborables, i fora de la UE, dues setmanes o encara més temps.

Si us plau, poseu-vos en contacte amb el nostre servei d'atenció al client mitjançant el nostre formulari de contacte si a la data de lliurament estimada encara no heu rebut el paquet.

Quan s'enviarà la meva comanda?

La majoria de comandes s'envien en un termini de 24 hores des que es rep el pagament. Enviem de dilluns a divendres, excepte en dies de festa oficials.

Si un enviament s'endarrereix, podria ser perquè un producte s'ha esgotat o perquè hi ha algun problema amb l'adreça que ens heu facilitat; en aquest cas, rebreu un missatge de correu electrònic amb més informació.

Són discrets, els enviaments?

Fem tot el que podem per assegurar-nos que els paquets no tenen informació addicional, només el nom i l'adreça de lliurament. Els paquets són llisos perquè no cridin l'atenció. A la pàgina d'informació sobre l'enviament podeu veure un exemple d'un dels tipus de paquet que utilitzem.

Els continguts del paquet no es veuen des de fora, i no hi ha cap formulari de comanda que indiqui què són.

Packages

També podeu veure com és un paquet del nostre servei Stealth Shipping per 5€ adicionals, a l'útil vídeo que trobareu a la pàgina d'informació d'enviament.

Feu enviaments al meu país?

Podeu revisar a quins països fem enviaments al enllaç que adjuntem a continuació:

> Click aquí 

Si no trobeu el vostre país a la llista vol dir que no podem fer enviaments.  

Quant costa un enviament al meu país?

L'enviament estàndard és gratuït a tots els països, però per un petit preu podeu encarregar l'enviament a Stealth Shipping o UPS Track&Trace quan estiguin disponibles. 

Informació sobre l'enviament

Envieu a apartats de correus?

Per garantir la vostra privacitat i oferir-vos el millor servei, només enviem productes a adreces particulars.

En què consisteix el mètode d'enviament UPS Access Point?

La xarxa d'enviaments UPS Access Point consta de milers de punts de lliurament que pots usar per a rebre el teu paquet quan no estiguis a casa.

Tria un punt de lliurament del mapa interactiu en el moment del pagament i consulta el seu horari, perquè puguis recollir el teu enviament a una hora adequada per a tu. El preu d'aquest mètode d'enviament es mostrarà en la pàgina de confirmació de pagament.

UPS envia correos electrónics i missatges de text per a informar-te que el teu paquet està llest per a ser recollit.

Amb quina empresa feu els enviaments?

El nostre servei de missatgeria utilitza diferents companyies postals a cada país, per tal d'oferir-vos els millors servei possible.

 Informació sobre l enviaments

He de signar conforme he rebut el lliurament?

Només cal firmar si l'enviament es fa amb UPS. No cal firmar en rebre els paquets que s'envien amb els mètodes Estàndard o Stealth Shipping perquè sempre que sigui possible us els deixaran a la bústia. Si no hi ha ningú a casa i el paquet no cap a la bústia, es quedarà a l'oficina de correus perquè l'aneu a buscar allà.

Els repartidors d'UPS intenten entregar el paquet diverses vegades; els carters només ho intenten una vegada i si no poden, deixen el paquet a l'oficina de correus. El servei de correus local us informarà que tenen un paquet vostre. Si hi ha un termini per recollir-lo i no veniu a temps, el paquet se'ns retornarà.

En aquest cas ens posarem en contacte amb vosaltres quan el paquet torni a ser al nostre magatzem.

I si no rebo la meva comanda?

Les comandes fetes des dels Països Baixos acostumen a arribar l'endemà, sempre que la feu abans de les 14:00 h. Els enviaments dins de la UE acostumen a durar fins a 5 dies laborables, i fora de la UE, dues setmanes o encara més temps. Si us plau, compteu el dia en què es fa l'enviament com dia 0, i recordeu que dissabtes i diumenges no són laborables, així que no els compteu.

Si us plau, poseu-vos en contacte amb el nostre servei d'atenció al client mitjançant el nostre formulari de contacte si a la data de lliurament estimada encara no heu rebut el paquet.

Comprovaran la meva comanda a la duana?

Les autoritats duaneres nacionals del vostre país poden revisar el paquet independentment del tipus d'enviament que trieu. Tingueu en compte que, encara que fem enviaments al vostre país, no podem oferir informació sobre la situació legal que hi tenen els nostres productes. Com que fem enviament a molts països, ens és totalment impossible fer un seguiment de què és legal en cada país, és responsabilitat vostra informar-vos sobre la legislació i els reglaments locals abans de fer-nos cap comanda. Lamentablement no podem ser considerats responsables si el vostre paquet és retingut a la duana.

Privacitat i seguretat

Són discrets, els enviaments?

Fem tot el que podem per assegurar-nos que els paquets no tenen informació addicional, només el nom i l'adreça de lliurament. Els paquets són neutres perquè no cridin l'atenció. A la pàgina d'informació sobre l'enviament podeu veure un exemple dels tipus de paquet que utilitzem.

El contingut del paquet no es veu des de fora, i no hi ha cap informació de la comanda que indiqui hi ha dins.

També podeu veure com és un paquet del nostre servei Stealth Shipping a l'útil vídeo que trobareu a la pàgina d'informació d'enviament.

Per què necessiteu les meves dades personals?

Guardem les vostres dades personals perquè ens sigui més fàcil enviar els productes i posar-nos en contacte amb els clients en referència a les seves comandes. No fem servir les vostres dades amb cap altre objectiu.

Qui pot veure les meves dades personals?

Les vostres dades personals són confidencials i mai no se cediran a cap persona aliena a Royal Queen Seeds.

Només les faran servir treballadors de Royal Queen Seeds quan tramitin una comanda o es posin en contacte amb vosaltres.

Si voleu que esborrem el vostre compte, poseu-vos en contacte amb el servei d'assistència al client.

RQS Growers Club

Que és el RQS Growers Club?

Es tracta del nostre programa de fidelitat on us recompensem per cada compra. Pots trobar més informació a la pàgina dedicada.

Com puc utilitzar els meus punts?

Pots usar els teus punts per a pagar una comanda, aconseguir descomptes, o comprar productes exclusius per a membres.

¿Que és el RQS Growers Program?

Els Grower Points s'aconsegueixen mitjançant compres, regals i accions (regals d'aniversari, opinions, etc.). Els Green Points es poden canviar per descomptes, productes, exclusius i/o promocions.

Els Level Points només es poden aconseguir mitjançant compres i son els que determinen el teu nivell (com més Level Points, més alt serà el teu nivell al programa).

He fet una compra, però els meus punts encara no s'han abonat.

Els punts s'abonaran 7 dies després d'enviar la teva comanda. 

El meu compte

Com puc crear el meu compte RQS?

Molt fàcil i ràpidament! Només heu de clicar al vostre compte a la part superior del nostre lloc web, seleccionar "Registre" i seguir les instruccions. El vostre compte estarà llest en menys de 2 minuts.

Puc modificar la meva adreça de correu electrònic?

Podeu actualitzar les dades de contacte a la secció "Informació personal" del teu compte.

Necessito creamer un compte?

Sí, haureu de crear un compte, la visita de convidats no és una opció. Les vostres dades són segures, mai compartirem la vostra data amb tercers i només s'utilitzen per posar-vos en contacte amb vosaltres quant a la vostra comanda i promocions.

Can I delete my account?

If you would like to delete your account, please contact our customer service team using the contact form below – make sure you have logged into your account first."

Devolucions

Puc obtenir un reemborsament?

Per obtenir un reemborsament, haureu d'enviar el paquet no obert. Consulteu a continuació els passos que heu de seguir:

  • Poseu-vos en contacte amb el servei d'atenció al client mitjançant el nostre formulari de contacte per sol·licitar una etiqueta de devolució; Assegureu-vos que esteu iniciant la sessió i escolliu el número de comanda corresponent al paquet que voleu retornar.
  • Enganxeu l'etiqueta de devolució al paquet i seguiu les instruccions que hi ha.
  • Un cop rebem el paquet, processarem el reemborsament; és possible que hàgim de preguntar-te sobre les dades bancàries, depenent en la forma de pagament que fessis servir. Els pagaments en BitCoins i en metàl·lic només es reemborsaran per transferència bancaria.

Tingueu en compte que el reemborsament pot trigar entre 1 i 3 setmanes.

Com aviso si em falta un article a la comanda?

Si heu rebut la vostra comanda i us falten articles, seguiu els passos següents:

  • Poseu-vos en contacte amb el nostre servei d'atenció al client mitjançant el formulari de contacte dins d'una setmana des del lliurament. Assegureu-vos que esteu connectat i escolliu el número de comanda que heu rebut incomplet.
  • Es requerirà una imatge de la parcel·la que mostri el contingut i el número de comanda escrit en un tros de paper.

Què passa si algun article sofreix danys durant el transport?

De vegades les comandes es fan malbé durant el lliurament. Si hi ha alguns articles fets malbé a la vostra comanda, si us plau, feu el següent:

  • Envieu-nos un correu electrònic o utilitzeu el formulari de contacte que es troba a la part inferior d'aquesta pàgina per posar-vos en contacte amb el nostre equip d'assistència. Assegureu-vos que esteu registrat al vostre compte i que feu referència a la comanda amb articles danyats.
  • El nostre equip us demanarà que envieu una imatge que mostri clarament l'article danyat i un tros de paper amb el número de comanda.

Contacte

Com puc posar-me en contacte amb vosaltres?

Per entrar en contacte, només cal que ompliu el següent formulari de contacte. Si sou un client registrat, inicieu la sessió abans de contactar amb nosaltres 

Quan rebré una resposta?

Intentem respondre a totes les preguntes tan ràpidament com es pugui. Tingueu en compte que els missatges només es poden respondre entre dilluns i divendres en horari d'oficina.

Si no heu rebut la reproducció després de 5 dies hàbils, comproveu primer la vostra carpeta de correu brossa i, després, torneu a contactar amb nosaltres a través del formulari de contacte següent amb el vostre missatge i indicant la data i hora del vostre missatge anterior.

CONTACTA'NS

A Royal Queen Seeds presumim de produir algunes de les millors genètiques de cànnabis i llavors feminitzades, autoflorents i medicinals de gran qualitat.

Si tens qualsevol pregunta, aquesta pàgina està dissenyada per ajudar-te a resoldre-les. Més amunt trobaràs una base de dades amb preguntes freqüents sobre una àmplia varietat de temes, com a devolucions, enviaments, el nostre sistema de comandes en línia, i molts altres.

Si no pots trobar el que estàs buscant, per favor posa't en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs més a baix. També pots fer-ho via telèfon.

SNORKEL SPAIN SL
Apartat de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. +34 930 47 75 43 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Si tens alguna pregunta relacionada amb la teva comanda, no oblidis posar el número en la casella Número de comanda.

Enviar un missatge