Atenció al client - Contacte

FAQ | Preguntes freqüents

Escull una categoria

Comanda Online

Són legals al meu país, els vostres productes?

Encara que fem enviaments al vostre país, no podem oferir informació sobre la situació legal que hi tenen els nostres productes. Com que fem enviament a molts països, ens és totalment impossible fer un seguiment de què és legal en cada país;

és responsabilitat vostra informar-vos sobre la legislació i els reglaments locals abans de fer-nos cap comanda. Lamentablement no podem ser considerats responsables si el vostre paquet és retingut a la duana.

Com puc fer una comanda?

Per fer una comanda mitjançant la nostra botiga web haureu d'obrir un compte. Només cal que mireu i seleccioneu els productes que voleu comprar. Afegiu-los al carretó de la compra amb el botó “Afegir a la cistella” i indiqueu les quantitats quan calgui. Feu clic a “Ho compro” quan hagueu acabat de seleccionar els productes. A continuació, només heu de seguir les instruccions de la pàgina de pagaments.

Podeu estar segurs que només fem servir mètodes de pagament segurs i que comprovem regularment els nostres sistemes per estar segurs que compleixen els requisits més exigents del sector. A més, com que valorem la vostra privacitat, la major part dels pagaments online seran anònims. El nom “Royal Queen Seeds” no apareixerà mai als extractes bancaris.

Quan rebem el pagament us enviarem un missatge de confirmació per correu electrònic. Aquest missatge conté el vostre número de comanda; si us plau, feu-lo servir en totes les comunicacions amb nosaltres.

Hi ha un mínim de compra?

La compra mínima per poder fer una comanda és de 15,00€ (IVA i enviament no inclosos).

Puc modificar una comanda ja existent?

A causa de la rapidesa amb què enviem els paquets, és difícil que pugueu modificar la vostra comanda un cop s'ha rebut el pagament. Comencem a tramitar les comandes de seguida que el nostre sistema accepta el pagament.

Si heu de posar-vos en contacte amb el servei d'assistència al client en relació amb la vostra comanda, feu-ho com abans millor per evitar complicacions. Farem el que podrem per adaptar-nos als vostres desitjos però no garantim que sigui possible.

Puc duplicar una comanda anterior?

És clar! Si inicieu sessió al vostre compte i aneu a la secció "Historial de comandes" podreu repetir qualsevol comanda anterior que ens hàgiu fet. Només heu de prémer el botó “Repetir comanda” que hi ha al costat de cada comanda i anireu directament a la pàgina de pagament. En aquesta fase encara podreu afegir productes a la comanda o pagar directament.

Com puc cancel·lar la meva comanda?

Per cancel·lar una comanda que heu fet, només cal que ens ho demaneu mitjançant el formulari de la nostra pàgina Contacte. Incloeu la vostra adreça de correu electrònic i número de comanda perquè ho puguem processar ràpidament. També podeu fer servir aquest sistema si voleu modificar la comanda o canviar de mètode de pagament.

Tingueu en compte que, en tots dos casos, les comandes només es poden modificar o cancel·lar mentre encara les tenim nosaltres; un cop enviades, no es poden modificar ni cancel·lar.

Preus i pagament

How can I pay for my order?

There are several payment options available to you on the Royal Queen Seeds webshop:

  • Visa & Mastercard
  • Bank transfer
  • Cash in envelope
  • Bitcoin

Instructions on how to complete each type of payment are provided after choosing your preferred payment method at checkout. Please follow these instructions carefully.

Com pagar amb targeta de crèdit

Podeu pagar la vostra comanda amb targeta de crèdit Només heu d'introduir el vostre número de targeta, la data de caducitat de la targeta i el codi de seguretat de 3 dígits que hi ha al revers de la targeta. Si el pagament es realitza correctament, podreu començar a processar la comanda de seguida.

Tingueu en compte que no podem processar targetes de prepagament ni de dèbit.

Recentment tant VISA com MasterCard han introduït un servei nou que requereix que indiqueu un codi o contrasenya addicional per confirmar la vostra identitat. Si encara no teniu codi o contrasenya per a la vostra targeta, poseu-vos en contacte amb el proveïdor de la vostra targeta per obtenir més informació, o consulteu les pàgines següents:

Per Verified by Visa, feu clic aquí

Per Mastercard Secure, feu clic aquí

Com pagar fent una transferència bancària?

A Royal Queen Seeds també podeu pagar per transferència bancària (mitjançant banca electrònica o per telèfon). Quan hagueu fet la vostra comanda us enviarem les dades bancàries següents:

details

També rebreu un número de comanda; si us plau, apunteu-vos-el, perquè és important per als passos següents.

Porteu el número de comanda i les nostres dades bancàries al vostre banc local i demaneu enviar un pagament, o bé feu-ho a través del servei de banca online del vostre banc.

Introduïu el número de compte i els codis IBAN i BIC / Swift on calgui. El banc també us podria demanar una adreça, en tal cas poseu-vos en contacte amb el departament de serveis al client.

Introduïu el vostre nom i número de comanda a la secció “Informació addicional”.

Quan es fa una comanda es mostra un import definitiu; si us plau, introduïu-lo com a import a transferir. No escolliu compartir els costos de transferència ni que els pagui el destinatari perquè el vostre pagament serà rebutjat.

Com pagar amb diners en metàl·lic en un sobre

Pot semblar un consell obvi, però si voleu pagar la vostra comanda en metàl·lic dins d'un sobre, us recomanem que aneu amb compte. Si us plau, assegureu-vos de fer servir un sobre sense finestreta i de no ficar-hi monedes. Tots els pagaments de més es compensaran amb crèdit a la botiga o productes addicionals.

Tingueu en compte que si pagueu en metàl·lic només acceptem dòlars USD, lliures esterlines GBP i euros. També recomanem que poseu els bitllets entre dos trossets de cartró. Incloeu el vostre nom i número de comanda perquè ho puguem processar ràpidament.

Envieu-nos el pagament, correctament franquejat, a aquesta adreça:

Us enviarem un missatge ràpid per fer-vos saber que hem rebut i processat correctament el vostre pagament.

El risc de fer el pagament de la comanda amb aquest sistema correspon a l'usuari. Poseu-vos en contacte amb la vostra oficina de correus per obtenir més informació sobre com minimitzar els riscos i enviar el vostre pagament amb seguretat.

How to pay using Bitcoin

We also accept Bitcoin as payment method. Please follow the instructions in the link below to use this option.

Bitcoin payment

Puc pagar amb Paypal?

Ho sentim , però no podem acceptar pagaments des de comptes de Paypal. La política de PayPal envers els productes que venem els impedeix oferir el seu mètode de pagament a la nostra botiga web.

Tot i això, estem convençuts que oferim alguna opció de pagament que us anirà bé, com ara: targeta de crèdit, iDEAL, transferència bancària, Direct E-banking, en metàl·lic en un sobre, Bank Contact i targeta PaySafeCard.

Puc pagar amb un xec?

No, no acceptem xecs de cap mena. Podeu triar enviar-nos els diners en metàl·lic. Consulteu la secció ‘Com pagar amb diners en metàl·lic en un sobre' de les preguntes més freqüents, si us plau. A Royal Queen Seeds també acceptem diferents mètodes de pagament, inclosos targeta de crèdit, iDEAL, transferència bancària, Direct E-banking, diners en metàl·lic dins d'un sobre, Bank Contact i PaySafeCard. Si necessiteu més informació sobre aquests mètodes de pagament, consulteu la resta de seccions de les preguntes més freqüents.

Puc pagar amb un gir?

Actualment no podem acceptar girs com a mètode de pagament. Podeu triar enviar-nos els diners en metàl·lic. Consulteu la secció ‘Com pagar amb diners en metàl·lic en un sobre' de les preguntes més freqüents, si us plau.

Accepteu pagaments en metàl·lic en el moment del lliurament?

Ho sentim, però actualment no oferim l'opció de pagar la comanda en el moment de rebre el paquet.

Teniu llavors a l'engròs?

Descobreix les nostres varietats a la categoria "Llavors a l'engròs"

Puc rebre un val de descompte?

Royal Queen Seeds sempre intenta oferir els millors preus en tot el seu catàleg.

Per estalviar encara més, teniu una sèrie d'opcions, com ara els vals de descompte.

Com puc obtenir un val, descomptes o coses gratuïtes?

- La manera més fàcil és participar a tots els concursos que apareixen a www.facebook.com/rqseeds
- Dir ""m'agrada"" a la nostra pàgina de Facebook mitjançant www.royalqueenseeds.com.

Es crearà automàticament un val del 5%. Si no veieu aquest val, desactiveu tots els programes de bloqueig de publicitat que tingueu al navegador i torneu-ho a intentar.
- Deixar un comentari d'algun dels productes que heu adquirit us pot fer guanyar un val de descompte.

Enviament i entregues

Feu enviaments al meu país?

Tot i que fem enviaments a tot el món, no podem fer-ne a EUA, Canadà, Noruega, Austràlia, Xina, Malàisia i altres països asiàtics. Aquesta és la llista de països a què fem enviaments:

> Click aquí 

Si no trobeu el vostre país a la llista, poseu-vos en contacte amb nosaltres mitjançant el formulari de la nostra pàgina de Contacte. Estarem encantats d'ajudar-vos.

Quant costa un enviament al meu país?

L'enviament estàndard és gratuït a tots els països, però per un petit preu podeu encarregar l'enviament a Stealth Shipping o UPS Track&Trace quan estiguin disponibles. Quan inicieu sessió i accediu a la secció de pagament de la comanda veureu el preu de l'enviament al vostre país específic.  

Shipping Methods

Són discrets, els enviaments?

Fem tot el que podem per assegurar-nos que els paquets no tenen informació addicional, només el nom i l'adreça de lliurament. Els paquets són llisos perquè no cridin l'atenció. A la pàgina d'informació sobre l'enviament podeu veure un exemple d'un dels tipus de paquet que utilitzem.

Els continguts del paquet no es veuen des de fora, i no hi ha cap formulari de comanda que indiqui què són.

També podeu veure com és un paquet del nostre servei Stealth Shipping a l'útil vídeo que trobareu a la pàgina d'informació d'enviament.

Què és Stealth Shipping?

Amb Stealth Shipping, us enviarem les llavors en el seu paquet original, dins d'una capsa de DVD segellada perquè tingueu la màxima seguretat. A l'interior no hi ha material publicitari, ni factura, ni cap referència a RoyalQueenSeeds.com. Les llavors que hagueu encarregat (en el seu paquet original) s'emboliquen manualment en un full addicional igual que els que porten els DVDs normals, i a continuació es fiquen a la capsa. El DVD inclòs no és fals: rebreu una pel·lícula de sèrie B a l'atzar amb la vostra comanda. A continuació se segella la capsa perquè estigui ben segura.

Cobrem 5 € addicionals per aquest servei d'enviament especial.

Envieu a apartats de correus?

Per garantir la vostra privacitat i oferir-vos el millor servei, només enviem productes a adreces particulars.

Feu lliuraments a oficines de correus o centres de distribució?

Per garantir la vostra privacitat i oferir-vos el millor servei, només enviem productes a adreces particulars.

Puc fer un seguiment del meu paquet?

Us oferim la possibilitat de fer un seguiment del vostre paquet si trieu que us enviem la comanda amb UPS, però aquest servei no està disponible a tots els destins. Com que és un servei addicional que oferim, requereix pagar un suplement. Recomanem triar aquesta opció si voleu fer un seguiment del paquet i tenir informació sobre el lliurament.

Si no trieu aquesta opció, la comanda s'enviarà amb l'agència postal nacional PostNL i no podreu fer-ne el seguiment. Les comandes fetes des dels Països Baixos acostumen a arribar l'endemà, sempre que la feu abans de les 14:00 h. Els enviaments dins de la UE acostumen a durar fins a 5 dies laborables, i fora de la UE, dues setmanes o encara més temps.

Si us plau, poseu-vos en contacte amb el nostre servei d'atenció al client mitjançant el nostre formulari de contacte si a la data de lliurament estimada encara no heu rebut el paquet.

Amb quina empresa feu els enviaments?

Tots els paquets Stealth o estàndard s'envien amb el servei postal nacional PostNL. En els enviaments estàndard, quan el paquet arriba a la frontera neerlandesa o aterra amb un avió, el servei postal local s'encarrega de la resta del trajecte, i aquest procés es repeteix fins que arriba al seu destí.

Els paquets enviats per UPS Track&Trace van per la xarxa de distribució pròpia d'UPS i per tant arribaran més de pressa que amb els altres serveis. Podeu fer el seguiment dels paquets UPS utilitzant el codi que us enviem per correu electrònic. Aquest servei i el servei Stealth Shipping tenen un preu addicional.

Comprovaran el meu paquet a la duana?

Les autoritats duaneres nacionals del vostre país poden revisar el paquet independentment del tipus d'enviament que trieu. Tingueu en compte que, encara que fem enviaments al vostre país, no podem oferir informació sobre la situació legal que hi tenen els nostres productes. Com que fem enviament a molts països, ens és totalment impossible fer un seguiment de què és legal en cada país;

és responsabilitat vostra informar-vos sobre la legislació i els reglaments locals abans de fer-nos cap comanda. Lamentablement no podem ser considerats responsables si el vostre paquet és retingut a la duana.

Quan s'enviarà la meva comanda?

La majoria de comandes s'envien en un termini de 24 hores des que es rep el pagament. Enviem de dilluns a divendres, excepte en dies de festa oficials.

Si un enviament s'endarrereix podria ser perquè un producte s'ha esgotat o perquè hi ha algun problema amb l'adreça que ens heu facilitat; en aquest cas, rebreu un missatge de correu electrònic amb més informació.

When will I receive my order?

Most deliveries take between 3 and 5 working days. However, you should allow up to fifteen business days for your parcel to be delivered.

More shipping info

Puc redirigir la comanda a una altra adreça?

Necessitem una adreça de lliurament quan feu la comanda i, a causa de la rapidesa amb què fem els enviaments, és difícil redirigir la comanda a una altra adreça. Un cop el paquet surt del magatzem, ja no el controlem.

L'excepció és si l'enviament es fa amb UPS Shipping, que podrien posar-se en contacte amb la seva pròpia xarxa de distribució i redirigir el paquet a una altra adreça. Si aquest servei té un cost, hi haureu de fer front.

Si en el moment de fer la comanda se'ns facilita informació incorrecta (com ara nom, adreça, codi postal) no se'ns podrà considerar responsables.

He de signar conforme he rebut el lliurament?

Només cal firmar si l'enviament es fa amb UPS. No cal firmar en rebre els paquets que s'envien amb els mètodes Estàndard o Stealth Shipping perquè sempre que sigui possible us els deixaran a la bústia. Si no hi ha ningú a casa i el paquet no cap a la bústia, es quedarà a l'oficina de correus perquè l'aneu a buscar allà.

Els repartidors d'UPS intenten entregar el paquet diverses vegades; els carters només ho intenten una vegada i si no poden, deixen el paquet a l'oficina de correus. El servei de correus local us informarà que tenen un paquet vostre. Si hi ha un termini per recollir-lo i no veniu a temps, el paquet se'ns retornarà.

En aquest cas ens posarem en contacte amb vosaltres quan el paquet torni a ser al nostre magatzem.

I si no rebo la meva comanda?

Les comandes fetes des dels Països Baixos acostumen a arribar l'endemà, sempre que la feu abans de les 14:00 h. Els enviaments dins de la UE acostumen a durar fins a 5 dies laborables, i fora de la UE, dues setmanes o encara més temps. Si us plau, compteu el dia en què es fa l'enviament com dia 0, i recordeu que dissabtes i diumenges no són laborables, així que no els compteu.

Si us plau, poseu-vos en contacte amb el nostre servei d'atenció al client mitjançant el nostre formulari de contacte si a la data de lliurament estimada encara no heu rebut el paquet.

Privacitat i seguretat

Són discrets, els enviaments?

Fem tot el que podem per assegurar-nos que els paquets no tenen informació addicional, només el nom i l'adreça de lliurament. Els paquets són llisos perquè no cridin l'atenció. A la pàgina d'informació sobre l'enviament podeu veure un exemple d'un dels tipus de paquet que utilitzem.

Els continguts del paquet no es veuen des de fora, i no hi ha cap formulari de comanda que indiqui què són.

També podeu veure com és un paquet del nostre servei Stealth Shipping a l'útil vídeo que trobareu a la pàgina d'informació d'enviament.

Per què necessiteu les meves dades personals?

Guardem les vostres dades personals perquè ens sigui més fàcil enviar els productes i posar-nos en contacte amb els clients en referència a les seves comandes. No fem servir les vostres dades amb cap altre objectiu.

Qui pot veure les meves dades personals?

Les vostres dades personals són confidencials i mai no se cediran a cap persona aliena a Royal Queen Seeds.

Només les faran servir treballadors de Royal Queen Seeds quan tramitin una comanda o es posin en contacte amb vosaltres.

Si voleu que esborrem el vostre compte, poseu-vos en contacte amb el servei d'assistència al client.

Informació del producte

Com puc fer germinar les meves llavors?

El nostre equip compta amb diversos especialistes del sector, creiem en la qualitat del nostre producte i pensem que tots els clients de Royal Queen Seeds haurien de veure la qualitat mitjançant la seva comanda. Com que no tothom sap com cultivar llavors de cànnabis, hem reunit algunes instruccions bàsiques del sector, alguns consells i trucs per ajudar als cultivadors a aprofitar les collites al màxim:

Germinació (part 1)
Germinació (part 2)
Conservació

També oferim l'eina de germinació Easy Start, que us ajudarà a aprofitar al màxim el ritme de germinació: Easy Start

Si teniu alguna altra, no dubteu a fer-la. El nostre equip d'assistència als clients estaran encantats d'ajudar-vos.

Embalatge

Royal Queen Seeds' packaging for the American (or non Europe) market is slightly different, yet "original" just like the European package.

Some countries issue specific requirements for packaging high-value products, like the cannabis genetics bred by Royal Queen Seeds. That’s why our packaging for outer-European customers may appear slightly different. Despite a few minor changes in their appearance due both to regulations and production needs, our packaging for the American market is as much “original” as the European one.

Royal Queen Seeds packaging

El meu compte

How can I create my RQS account?

Very easily and quick! Just click on Your account on top of our website and then select “Register” and follow the instructions. Your account will be ready in less than 2 minutes.

Puc modificar la meva adreça de correu electrònic?

Updating of your email address can be done through the “Personal Information” section of Your Account.

All communications from us will be sent to the email address registered on an account.

Do I need an account?

Yes, you will need to create an account, Guest Checkout is not an option. Your details are safe, we will never share your date with any third party and are only used to get in touch with you regarding your order and promotions.

Devolucions

Puc obtenir un reembossament?

Ens esforcem a oferir els millors productes i serveis als nostres clients. En cas que no quedeu satisfets amb els productes, treballarem plegats per trobar una alternativa adequada o oferir-vos compensació.

Podríem oferir reembossament per productes que no hagin estat oberts ni fets malbé. Un cop acordem una devolució, envieu-nos els productes perquè puguem examinar-los. Si els rebem en bon estat us enviarem productes per substituir-los , crèdit o reembossament. Les despeses d'enviament no són reembossables si no diem el contrari.

Si rebeu un producte que ha sofert danys durant el transport, poseu-vos en contacte amb nosaltres durant la primera setmana després de rebre el paquet. Si us plau, feu una fotografia del producte i envieu-nos-la fent servir el formulari de la nostra pàgina de contacte. Incloeu el vostre nom i número de comanda perquè ho puguem processar ràpidament. No ens torneu cap article si no ho hem acceptat prèviament.

Alternativament, pots retornar el producte emplenant aquest formulari i enviant-ho per email. Tingues en compte que en aquest cas, els costos de l'enviament de devolució NO seran reemborsats si es retornen sense notificació prèvia.

Més informació aquí

Com aviso que em falta algun article?

Si en la vostra comanda falta algun article, poseu-vos en contacte amb nosaltres durant la primera setmana després de rebre el paquet. Si us plau, feu una fotografia del paquet i els seus continguts i envieu-nos-la fent servir el formulari de la nostra pàgina de contacte. Incloeu el vostre nom i número de comanda perquè ho puguem processar ràpidament.

No ens torneu cap article si no ho hem acceptat prèviament.

Què passa si algun article sofreix danys durant el transport?

Si rebeu un producte que ha sofert danys durant el transport, poseu-vos en contacte amb nosaltres durant la primera setmana després de rebre el paquet. Si us plau, feu una fotografia del producte i envieu-nos-la fent servir el formulari de la nostra pàgina de contacte. Incloeu el vostre nom i número de comanda perquè ho puguem processar ràpidament.

No ens torneu cap article si no ho hem acceptat prèviament.

Contacte

Com puc posar-me en contacte amb vosaltres?

Els treballadors de The Royal Queen seeds reben formació en l'antic art dels senyals de fum, però potser us semblarà més ràpid posar-vos en contacte amb el nostre equip d'assistència al client fent servir el nostre formulari de contacte.

Quan rebré resposta?

Intentem respondre a totes les preguntes com abans millor. Tingueu en compte que només podem contestar de dilluns a divendres en horari d'oficina.

Si no heu rebut resposta passats 5 dies laborables, comproveu que el missatge no hagi anat a parar a la carpeta de correu brossa i torneu a posar-vos en contacte amb nosaltres mitjançant el formulari i indiqueu la data i hora del vostre missatge anterior. 
Les preguntes enviades a partir de les 16:20 h poden trigar una mica més a rebre resposta.

CONTACTA'NS

A Royal Queen Seeds presumim de produir algunes de les millors genètiques de cànnabis i llavors feminitzades, autoflorescents i medicinals de gran qualitat.

Si tens qualsevol pregunta, aquesta pàgina està dissenyada per ajudar-te a resoldre-les. Més amunt trobaràs una base de dades amb preguntes freqüents sobre una àmplia varietat de temes, com a devolucions, enviaments, el nostre sistema de comandes online, i molts uns altres.

Si no pots trobar el que estàs buscant, per favor posa't en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs més a baix. També pots fer-ho via telèfon.

info

Enviar un missatge