Atenció al client - Contacte

FAQ | Preguntes freqüents

Escull una categoria

Comanda Online

Són legals al meu país, els vostres productes?

Encara que fem enviaments al vostre país, no podem oferir informació sobre la situació legal que hi tenen els nostres productes. Com que fem enviament a molts països, ens és totalment impossible fer un seguiment de què és legal en cada país, és responsabilitat vostra informar-vos sobre la legislació i els reglaments locals abans de fer-nos cap comanda. Lamentablement no podem ser considerats responsables si el vostre paquet és retingut a la duana.

Com puc fer una comanda?

Per fer una comanda mitjançant la nostra botiga web haureu d'obrir un compte. Només cal que mireu i seleccioneu els productes que voleu comprar. Afegiu-los al carretó de la compra amb el botó “Afegir a la bossa” i indiqueu les quantitats quan calgui. Feu clic a “Confirmar” quan acabeu de seleccionar tots els productes. A continuació, només cal seguir les instruccions de la pàgina de pagaments.

Podeu estar segurs que només fem servir mètodes de pagament segurs i que comprovem regularment els nostres sistemes per estar segurs que compleixen els requisits més exigents del sector. A més, com que valorem la vostra privacitat, la major part dels pagaments en línia seran anònims. El nom “Royal Queen Seeds” no apareixerà mai als extractes bancaris.

Quan rebem el pagament us enviarem un missatge de confirmació per correu electrònic. Aquest missatge conté el vostre número de comanda; si us plau, feu-lo servir en totes les comunicacions amb nosaltres.

Hi ha un mínim de compra?

La compra mínima per poder fer una comanda és de 25,00€ (IVA i enviament no inclosos).

Puc modificar una comanda ja existent?

A causa de la rapidesa amb què enviem els paquets, és difícil que pugueu modificar la vostra comanda un cop s'ha rebut el pagament. Comencem a tramitar les comandes de seguida que el nostre sistema accepta el pagament.

Si heu de posar-vos en contacte amb el servei d'assistència al client en relació amb la vostra comanda, feu-ho com abans millor per evitar complicacions. Farem el que podrem per adaptar-nos als vostres desitjos però no garantim que sigui possible.

Puc duplicar una comanda anterior?

És clar! Si inicieu sessió al vostre compte i aneu a la secció "Historial de comandes" podreu repetir qualsevol comanda anterior que ens hàgiu fet. Només heu de prémer el botó “Repetir comanda” que hi ha al costat de cada comanda i anireu directament a la pàgina de pagament. En aquesta fase encara podreu afegir productes a la comanda o pagar directament.

Com puc cancel·lar la meva comanda?

Per cancel·lar una comanda que heu fet, només cal que ens ho demaneu mitjançant el formulari de la nostra pàgina Contacte. Incloeu la vostra adreça de correu electrònic i número de comanda perquè ho puguem processar ràpidament. També podeu fer servir aquest sistema si voleu modificar la comanda o canviar de mètode de pagament.

Tingueu en compte que, en tots dos casos, les comandes només es poden modificar o cancel·lar mentre encara les tenim nosaltres; un cop enviades, no es poden modificar ni cancel·lar.

Preus i pagament

Quin nom d'empresa apareixerà al meu compte de targeta de crèdit o al banc

Royal Queen Seeds no apareixerà a l'extracte de la vostra targeta de crèdit ni de la vostra operació bancària. Tots els càrrecs es mostraran amb el nom comercial:

Snorkel Spain

Com puc pagar la meva comanda?

A la botiga de Royal Queen Seeds hi ha diverses opcions de pagament:

  • Visa i Mastercard
  • Transferència bancària
  • BitCoin
  • Bitcanna

Les instruccions per completar cada tipus de pagament es proporcionen després de triar el mètode de pagament preferit en el moment del pagament. Seguiu aquestes instruccions amb cura..

Com pagar amb targeta de crèdit

Podeu pagar la vostra comanda amb targeta de crèdit. Només heu d'introduir el vostre número de targeta, la data de caducitat de la targeta i el codi de seguretat de 3 dígits que hi ha al revers de la targeta. Si el pagament es realitza correctament, podreu començar a processar la comanda de seguida.

Tingueu en compte que no podem processar targetes de prepagament.

Recentment tant VISA com MasterCard han introduït un servei nou que requereix que indiqueu un codi o contrasenya addicional per confirmar la vostra identitat. Si encara no teniu codi o contrasenya per a la vostra targeta, poseu-vos en contacte amb el proveïdor de la vostra targeta per obtenir més informació, o consulteu les pàgines següents:

Per Verified by Visa, feu clic aquí

Per Mastercard Secure, feu clic aquí

El càrreg a la tarja de crèdit serà a nom de SLU

 

Com pagar fent una transferència bancària?

Quan triïs transferència bancaria com a forma de pagament les dades del nostre banc en pantalla.

Assegura't d'introduir el número de comanda com a referència per poder associar el pagament amb la teva comanda.

Com puc pagar amb BitCoins?

També acceptem Bitcoin com a mètode de pagament. Seguiu les instruccions de l'enllaç següent per utilitzar aquesta opció.

Paragament en BitCoins

Puc pagar amb Paypal?

Ho sentim, però no podem acceptar pagaments des de comptes de Paypal. La política de PayPal envers els productes que venem els impedeix oferir el seu mètode de pagament a la nostra botiga web.

Tot i això, estem convençuts que oferim alguna opció de pagament que us anirà bé, com ara: targeta de dèbit/crèdit, iDEAL, transferència bancària, Direct E-banking, i BitCoins.

Puc pagar amb un xec?

No, no acceptem xecs de cap mena. A Royal Queen Seeds també acceptem diferents mètodes de pagament, inclosos targeta de crèdit/debit, iDEAL (Bèlgica i Holanda), transferència bancària, Direct E-banking i BitCoin. Si necessiteu més informació sobre aquests mètodes de pagament, consulteu la resta de seccions de les preguntes més freqüents.

Puc pagar amb un gir?

Actualment no podem acceptar girs com a mètode de pagament. Podeu triar enviar-nos els diners en metàl·lic. Consulteu la secció ‘Com pagar amb diners en metàl·lic en un sobre' de les preguntes més freqüents, si us plau.

Accepteu pagaments en metàl·lic en el moment del lliurament?

Ho sentim, però actualment no oferim l'opció de pagar la comanda en el moment de rebre el paquet.

Puc rebre un val de descompte?

Royal Queen Seeds sempre intenta oferir els millors preus en tot el seu catàleg.

Pots deixar un comentari d'algun dels productes que heu adquirit us pot fer guanyar un val de descompte del 10%.

Enviament i entregues

Puc fer un seguiment del meu paquet?

Us oferim la possibilitat de fer un seguiment del vostre paquet si trieu que us enviem la comanda amb UPS, però aquest servei no està disponible a tots els destins. Com que és un servei addicional que oferim, requereix pagar un suplement. Recomanem triar aquesta opció si voleu fer un seguiment del paquet i tenir informació sobre el lliurament.

Si no trieu aquesta opció, la comanda s'enviarà amb l'agència postal nacional PostNL i no podreu fer-ne el seguiment. Les comandes fetes des dels Països Baixos acostumen a arribar l'endemà, sempre que la feu abans de les 14:00h. Els enviaments dins de la UE acostumen a durar fins a 5 dies laborables, i fora de la UE, dues setmanes o encara més temps.

Si us plau, poseu-vos en contacte amb el nostre servei d'atenció al client mitjançant el nostre formulari de contacte si a la data de lliurament estimada encara no heu rebut el paquet.

Quan s'enviarà la meva comanda?

La majoria de comandes s'envien en un termini de 24 hores des que es rep el pagament. Enviem de dilluns a divendres, excepte en dies de festa oficials.

Si un enviament s'endarrereix, podria ser perquè un producte s'ha esgotat o perquè hi ha algun problema amb l'adreça que ens heu facilitat; en aquest cas, rebreu un missatge de correu electrònic amb més informació.

Són discrets, els enviaments?

Fem tot el que podem per assegurar-nos que els paquets no tenen informació addicional, només el nom i l'adreça de lliurament. Els paquets són llisos perquè no cridin l'atenció. A la pàgina d'informació sobre l'enviament podeu veure un exemple d'un dels tipus de paquet que utilitzem.

Els continguts del paquet no es veuen des de fora, i no hi ha cap formulari de comanda que indiqui què són.

Packages

També podeu veure com és un paquet del nostre servei Stealth Shipping per 5€ adicionals, a l'útil vídeo que trobareu a la pàgina d'informació d'enviament.

Feu enviaments al meu país?

Podeu revisar a quins països fem enviaments al enllaç que adjuntem a continuació:

> Click aquí 

Si no trobeu el vostre país a la llista vol dir que no podem fer enviaments.  

Quant costa un enviament al meu país?

L'enviament estàndard és gratuït a tots els països, però per un petit preu podeu encarregar l'enviament a Stealth Shipping o UPS Track&Trace quan estiguin disponibles. 

Informació sobre l'enviament

Envieu a apartats de correus?

Per garantir la vostra privacitat i oferir-vos el millor servei, només enviem productes a adreces particulars.

En què consisteix el mètode d'enviament UPS Access Point?

La xarxa d'enviaments UPS Access Point consta de milers de punts de lliurament que pots usar per a rebre el teu paquet quan no estiguis a casa.

Tria un punt de lliurament del mapa interactiu en el moment del pagament i consulta el seu horari, perquè puguis recollir el teu enviament a una hora adequada per a tu. El preu d'aquest mètode d'enviament es mostrarà en la pàgina de confirmació de pagament.

UPS envia correos electrónics i missatges de text per a informar-te que el teu paquet està llest per a ser recollit.

Amb quina empresa feu els enviaments?

El nostre servei de missatgeria utilitza diferents companyies postals a cada país, per tal d'oferir-vos els millors servei possible.

 Informació sobre l enviaments

He de signar conforme he rebut el lliurament?

Només cal firmar si l'enviament es fa amb UPS. No cal firmar en rebre els paquets que s'envien amb els mètodes Estàndard o Stealth Shipping perquè sempre que sigui possible us els deixaran a la bústia. Si no hi ha ningú a casa i el paquet no cap a la bústia, es quedarà a l'oficina de correus perquè l'aneu a buscar allà.

Els repartidors d'UPS intenten entregar el paquet diverses vegades; els carters només ho intenten una vegada i si no poden, deixen el paquet a l'oficina de correus. El servei de correus local us informarà que tenen un paquet vostre. Si hi ha un termini per recollir-lo i no veniu a temps, el paquet se'ns retornarà.

En aquest cas ens posarem en contacte amb vosaltres quan el paquet torni a ser al nostre magatzem.

I si no rebo la meva comanda?

Les comandes fetes des dels Països Baixos acostumen a arribar l'endemà, sempre que la feu abans de les 14:00 h. Els enviaments dins de la UE acostumen a durar fins a 5 dies laborables, i fora de la UE, dues setmanes o encara més temps. Si us plau, compteu el dia en què es fa l'enviament com dia 0, i recordeu que dissabtes i diumenges no són laborables, així que no els compteu.

Si us plau, poseu-vos en contacte amb el nostre servei d'atenció al client mitjançant el nostre formulari de contacte si a la data de lliurament estimada encara no heu rebut el paquet.

Comprovaran la meva comanda a la duana?

Les autoritats duaneres nacionals del vostre país poden revisar el paquet independentment del tipus d'enviament que trieu. Tingueu en compte que, encara que fem enviaments al vostre país, no podem oferir informació sobre la situació legal que hi tenen els nostres productes. Com que fem enviament a molts països, ens és totalment impossible fer un seguiment de què és legal en cada país, és responsabilitat vostra informar-vos sobre la legislació i els reglaments locals abans de fer-nos cap comanda. Lamentablement no podem ser considerats responsables si el vostre paquet és retingut a la duana.

Privacitat i seguretat

Són discrets, els enviaments?

Fem tot el que podem per assegurar-nos que els paquets no tenen informació addicional, només el nom i l'adreça de lliurament. Els paquets són neutres perquè no cridin l'atenció. A la pàgina d'informació sobre l'enviament podeu veure un exemple dels tipus de paquet que utilitzem.

El contingut del paquet no es veu des de fora, i no hi ha cap informació de la comanda que indiqui hi ha dins.

També podeu veure com és un paquet del nostre servei Stealth Shipping a l'útil vídeo que trobareu a la pàgina d'informació d'enviament.

Per què necessiteu les meves dades personals?

Guardem les vostres dades personals perquè ens sigui més fàcil enviar els productes i posar-nos en contacte amb els clients en referència a les seves comandes. No fem servir les vostres dades amb cap altre objectiu.

Qui pot veure les meves dades personals?

Les vostres dades personals són confidencials i mai no se cediran a cap persona aliena a Royal Queen Seeds.

Només les faran servir treballadors de Royal Queen Seeds quan tramitin una comanda o es posin en contacte amb vosaltres.

Si voleu que esborrem el vostre compte, poseu-vos en contacte amb el servei d'assistència al client.

RQS Growers Club

Que és el RQS Growers Club?

Es tracta del nostre programa de fidelitat on us recompensem per cada compra. Pots trobar més informació a la pàgina dedicada.

Com puc utilitzar els meus punts?

Pots usar els teus punts per a pagar una comanda, aconseguir descomptes, o comprar productes exclusius per a membres.

¿Que és el RQS Growers Program?

Els Grower Points s'aconsegueixen mitjançant compres, regals i accions (regals d'aniversari, opinions, etc.). Els Green Points es poden canviar per descomptes, productes, exclusius i/o promocions.

Els Level Points només es poden aconseguir mitjançant compres i son els que determinen el teu nivell (com més Level Points, més alt serà el teu nivell al programa).

He fet una compra, però els meus punts encara no s'han abonat.

Els punts s'abonaran 7 dies després d'enviar la teva comanda. 

El meu compte

Com puc crear el meu compte RQS?

Molt fàcil i ràpidament! Només heu de clicar al vostre compte a la part superior del nostre lloc web, seleccionar "Registre" i seguir les instruccions. El vostre compte estarà llest en menys de 2 minuts.

Puc modificar la meva adreça de correu electrònic?

Podeu actualitzar les dades de contacte a la secció "Informació personal" del teu compte.

Necessito creamer un compte?

Sí, haureu de crear un compte, la visita de convidats no és una opció. Les vostres dades són segures, mai compartirem la vostra data amb tercers i només s'utilitzen per posar-vos en contacte amb vosaltres quant a la vostra comanda i promocions.

Can I delete my account?

If you would like to delete your account, please contact our customer service team using the contact form below – make sure you have logged into your account first."

Devolucions

Puc obtenir un reemborsament?

Per obtenir un reemborsament, haureu d'enviar el paquet no obert. Consulteu a continuació els passos que heu de seguir:

  • Poseu-vos en contacte amb el servei d'atenció al client mitjançant el nostre formulari de contacte per sol·licitar una etiqueta de devolució; Assegureu-vos que esteu iniciant la sessió i escolliu el número de comanda corresponent al paquet que voleu retornar.
  • Enganxeu l'etiqueta de devolució al paquet i seguiu les instruccions que hi ha.
  • Un cop rebem el paquet, processarem el reemborsament; és possible que hàgim de preguntar-te sobre les dades bancàries, depenent en la forma de pagament que fessis servir. Els pagaments en BitCoins i en metàl·lic només es reemborsaran per transferència bancaria.

Tingueu en compte que el reemborsament pot trigar entre 1 i 3 setmanes.

Com aviso si em falta un article a la comanda?

Si heu rebut la vostra comanda i us falten articles, seguiu els passos següents:

  • Poseu-vos en contacte amb el nostre servei d'atenció al client mitjançant el formulari de contacte dins d'una setmana des del lliurament. Assegureu-vos que esteu connectat i escolliu el número de comanda que heu rebut incomplet.
  • Es requerirà una imatge de la parcel·la que mostri el contingut i el número de comanda escrit en un tros de paper.

Què passa si algun article sofreix danys durant el transport?

De vegades les comandes es fan malbé durant el lliurament. Si hi ha alguns articles fets malbé a la vostra comanda, si us plau, feu el següent:

  • Envieu-nos un correu electrònic o utilitzeu el formulari de contacte que es troba a la part inferior d'aquesta pàgina per posar-vos en contacte amb el nostre equip d'assistència. Assegureu-vos que esteu registrat al vostre compte i que feu referència a la comanda amb articles danyats.
  • El nostre equip us demanarà que envieu una imatge que mostri clarament l'article danyat i un tros de paper amb el número de comanda.

Contacte

Com puc posar-me en contacte amb vosaltres?

Per entrar en contacte, només cal que ompliu el següent formulari de contacte. Si sou un client registrat, inicieu la sessió abans de contactar amb nosaltres 

Quan rebré una resposta?

Intentem respondre a totes les preguntes tan ràpidament com es pugui. Tingueu en compte que els missatges només es poden respondre entre dilluns i divendres en horari d'oficina.

Si no heu rebut la reproducció després de 5 dies hàbils, comproveu primer la vostra carpeta de correu brossa i, després, torneu a contactar amb nosaltres a través del formulari de contacte següent amb el vostre missatge i indicant la data i hora del vostre missatge anterior.

CONTACTA'NS

A Royal Queen Seeds presumim de produir algunes de les millors genètiques de cànnabis i llavors feminitzades, autoflorents i medicinals de gran qualitat.

Si tens qualsevol pregunta, aquesta pàgina està dissenyada per ajudar-te a resoldre-les. Més amunt trobaràs una base de dades amb preguntes freqüents sobre una àmplia varietat de temes, com a devolucions, enviaments, el nostre sistema de comandes en línia, i molts altres.

Si no pots trobar el que estàs buscant, per favor posa't en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs més a baix. També pots fer-ho via telèfon.

SNORKEL SPAIN SLU
Apartat de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Si tens alguna pregunta relacionada amb la teva comanda, no oblidis posar el número en la casella Número de comanda.

Enviar un missatge

* Camp necessari

Tens 18 anys o més?

El contingut de RoyalQueenSeeds.cat és únicament apte per a adults i està reservat per a majors d'edat.

Assegura't de conèixer les lleis del teu país.

En clickar a ENTRAR, confirmes
que tens
18 anys o més.